FORMULARZ
Chcielibyśmy Was poprosić o wypełnienie i odesłanie krótkiego formularza. Zbierane przez nas dane dotyczą:
- zawarcia polisy ubezpieczeniowej,
- organizacji grup szkoleniowych,
- ustalania preferencji towarzyskich
- udzielenia zgód związanych z RODO
Będziemy niezmiernie wdzięczni o wypełnienie go do 8 grudnia 2019 (niedziela).
Pracujemy obecnie nad wstępnym kształtem grup szkoleniowych, więc bardzo ważne jest abyście jak najszybciej uzupełnili formularz i dostarczyli nam informacje o obecnym poziomie narciarskim i preferencjach towarzyskich.
- Priorytetem w ułożeniu grup jest poziom zaawansowania, by każdy skorzystał narciarsko jak najwięcej.
- Przypisanie trenerów do grup dokonamy dopiero tuż przed wyjazdem.
- Ostateczny skład grup ustali się już na wyjeździe, po pierwszych zajęciach przedpołudniowych (gdy zarówno Wy, jak i my będziemy mogli zweryfikować deklaracje praktyce).
- Informacje o preferencjach towarzyskich traktujemy orientacyjnie.
TRANSPORT SPRZĘTU I BAGAŻU
Zbiórkę rzeczy do transportu organizujemy przed świętami:
- 23 grudnia (poniedziałek) w godzinach 18:00-20:00
- ul. Grębałowska 17a (warszawskie Stare Bielany)
- płatność tylko gotówką (prosimy o przygotowanie odliczonej kwoty)
Bardzo prosimy o wpasowanie się w podany przedział godzinowy!
Jeśli nie będzie nas przy busie (duży, biały van) podajemy Wam numery do kontaktu Janek 693-756-256, Zuza 886-20-60-02.
Cennik transportu sprzętu i bagażu:
- narty dorosłe: 100zł/para (200zł jeśli w pokrowcu są dwie pary)
- narty dziecięce: 50zł/para (100zł jeśli w pokrowcu są dwie pary)
- torba z butami + kask: 50zł/torba (kask musi być w torbie!)
- torba podróżna z odzieżą (duża): 100zł/torba
Prosimy o podpisanie każdej oddawanej sztuki bagażu.
Przypominamy, że sprzęt narciarski warto oddać przed wyjazdem do serwisu, gdyż nasi instruktorzy będą Wam mogli pomóc przy serwisowaniu (odpłatnie) dopiero PO pierwszym dniu na nartach.
.
Bagaże wracają do kraju 4 stycznia 2020 (sobota). Odbiór będzie możliwy w niedzielę, 5 stycznia 2020.
KARNETY
Do zakupu karnetów potrzebne jest nam zdjęcie Waszych dokumentów tożsamości (awers).
Kto jeszcze nam nie podsyłał, bardzo prosimy o zdjęcia (mogą być telefonem) i wysyłkę w mailu.
- Osoby, które mieszkają w Top Residece - będą miały karnety do odbioru w recepcji w dniu przyjazdu.
- Osoby, które nie mieszkają w Top Residence i ustaliły z nami wcześniejszy zakup karnetów będą mogły odebrać karnety w trakcie spotkania organizacyjego, w dn. 28.12 w godzinach wieczornych (dokładną godzinę podamy bliżej wyjazdu).
- Pozostali uczestnicy wyjazdu kupują karnety we własnym zakresie w kasach przy dolnej stacji gondoli.
Zalecamy zrobienie zdjęcia karnetu, ułatwi to proces wyrobienia nowego w przypadku zguby.
Karnety objęte są kaucją 5€/szt., którą odbierzecie sobie we własnym zakresie po zakończeniu szkolenia (jest już opłacona).
PŁATNOŚCI
Przypominamy, że 25 listopada minął temin dopłat za wyjazd. Bardzo prosimy o uregulowanie należności według otrzymanych kalkulacji.
Wpłaty możliwe są na konto walutowe lub złotówkowe (po kursie 4,4 przyjętym na cały sezon):
Wpłaty na konto walutowe (EUR) na poniższe dane:
Jan Sołtys
ul. Włodarzewska 57c m. 15
PL 02-384 Warszawa
Tytuł: MASO CORTO 2020 (nazwisko)
Numer konta EUR:
IBAN: PL85 1140 2004 0000 3212 0188 2570
SWIFT/BIC: BREXPLPWMBK
Wpłaty na konto złotówkowe (PLN) na poniższe dane:
Jan Sołtys
ul. Włodarzewska 57c m. 15
PL 02-384 Warszawa
Tytuł: SAN MARTINO 2020 (liczba osób)
Numer konta PLN:
58 1140 2004 0000 3102 7415 3862
POZOSTAŁE INFORMACJE
Więcej szczegółów dotyczących wyjazdu (w tym jak najlepiej dojechać do Maso Corto i plan na pierwszy dzień) prześlemy newsletterem bliżej terminu wyjazdu. W razie pytań lub niestandardowych sytuacji kontaktujcie się z nami mailowo lub telefonicznie.
Do zobaczenia wkrótce!
SF Team
T: Janek Sołtys +48 693 756 256 T: Zuza Sołtys +48 886 206 002 T: Agata Maszewska +48 504 969 395