Szukasz czegoś?

Wciśnij enter aby wyszukać wpisaną frazę.

TARGI "Good Buy Trentino" (07-10.06.2012) - relacja

10 cze 2012

GBT ("Good Buy Trentino") to międzynarodowa impreza marketingowa promująca najbardziej rozwinięty turystycznie region Włoch - Trentino. Obejmuje ono północno-wschodnią część kraju, a swoją popularność zawdzięcza głównie wspaniałym Dolomitom - pasmu Alp wpisanych na listę światowego dziedzictwa UNESCO. Znajdziemy tu najbardziej popularne kurorty turystyczne (np. Madonna, Cortina, Paganella), które dają możliwość aktywnego wypoczynku zarówno latem jak i zimą. Właśnie dlatego w ciągu roku targi mają swoje dwie odsłony: zimowa edycja odbywa się na początku grudnia, a letnia na przełomie maja i czerwca.

Organizatorzy GBT postanowili zaprosić nas po raz drugi, ponieważ to właśnie w Trentino spędzamy większą część sezonu narciarskiego. Ubiegłoroczna edycja odbyła się w Val di Fiemme, tym razem odwiedziliśmy stolicę regionu - Trento! :) Po krótkim locie do Mediolanu i 2 godzinnej podróży samochodem dotarliśmy do celu. Na czwartkowy wieczór przewidziano inauguracyjną kolację w ekskluzywnej willi "Madruzzo".

Zasadnicza część imprezy odbyła się w piątek. Każda zaproszona na targi firma (w tym my!) miała swoje stanowisko, przy którym odbywała serię spotkań z przedstawicielami poszczególnych rejonów turystycznych. Podczas rozmów poznawaliśmy oferty handlowe ośrodków narciarskich i negocjowaliśmy ceny zakwaterowania i karnetów. Odkryliśmy kilka nowych, naprawdę interesujących miejsc! :) Wieczorem zwiedziliśmy i zjedliśmy kolację we wspaniałym Castelo del Buonconsiglio.

W sobotę mieliśmy do wyboru kilka przygotowanych programów dnia: team building, rower górskie, zwiedzanie lub SPA. Zdecydowaliśmy się zagrać w terenową grę miejską uliczkami Trento i wybraliśmy pierwszą z zaproponowanych opcji. Naprawdę dobrze się bawiliśmy! :) Dzień zakończyliśmy wizytą w regionalnej winnicy Bellaveder, gdzie mieliśmy okazję skosztować fenomenalnych win (Bellaveder Chardonnay!).

GBT to nie tylko biznesowe rozmowy i negocjowanie cen, to wspaniała okazja na nawiązanie bardzo ciekawych znajomości. Ogromne podzięwania dla całego teamu Trentino, w szczególności dla Gildy i Adamo za zaproszenie, wspaniałą atmosferę i nieocenioną pomoc. Pozdrowiamy również Christiana, Manuela, Valerię, Paolo oraz pana Krzysia ;)